איך לגרום לדייטים שלכם להצליח?

לפעמים נדמה ששלב הדייטים הוא שלב שאי אפשר לצאת ממנו, שאנחנו מרגישים בלופ אין סופי, שכולם תמיד ממקבלים את כולם, שהשפע הזה לא מועיל לאף אחד
אני נתקלת בהמון אנשים שמספרים לי שהם יוצאים לדייט, הכל זורם, הרגשה חיובית וטובה, אפילו מתנשקים במהלך הדייט- ואז, יום למחרת אין המשכיות. צד אחד לא עונה או שעונה בטענה שזה לא מתאים.
הצד "הנפגע" נשאר המום, כל פעם מחדש, עם חוסר הבנה וידיעה ורוצה רק להבין- למה?
זה מוריד את הביטחון העצמי, גורם לתחושה מאוד לא נוחה ואז אנחנו מגיעים לשלב שאנחנו חושבים שמשהו בנו לא בסדר.
אז תנו לי להרגיע אתכם, כי את הכל ניתן לפתור.
כך תוכלו לפתור את הקושי בדייטים:
1.אל תתנו לדייט להראות כמו ראיון עבודה, להרגיש כמו ראיון עבודה ולהיות ראיון עבודה.
תחשבו ממש על ראיון עבודה, אם אתם המראיין- אתם האדם המלחיץ בחדר, אם אתם המרואיין, אתם האדם הנלחץ בחדר. שחררו את הבנאליות, שחררו את השעמום .
עצרו שניה, תחשבו על הראיונות הכי טובים שלכם, על הדייטים הכי טובים שלכם.
היה שם משהו אחר, היה שם חיבור, הייתה שם כימיה. היה שם בום!!! משהו כזה שלא ידעתם להסביר עד הסוף וזה עבד. פשוט עבד.
זה יכול לקרות דרך כימיה, משהו על עצמכם שאתם מספרים ומעורר רגש, כל דבר.
ליצור כימיה וחיבור זה הרבה יותר חשוב בשלב הראשון מכל דבר אחר! אחרי זה, אתם יכולים הכל. והפעם זה יראה אחרת. זה יהיה הרבה יותר קל ופשוט.
2.אני שוב אחזור על זה- תצרו כימיה! תצרו עניין! לאורך כל הדייט. גם הראשון, גם השני, ולנצח. כשאין כימיה אין המשך.
תראו את הצד השני, באמת תראו אותו, תשימו לב אליו.
אנחנו נוטים לפספס המון רמזים במהלך הדייט.
אם לדוגמא מישהי לא מעוניינת במשהו והיא אומרת לנו את זה, ואנחנו בכל זאת "רוצים להרשים" אותה, אז אנחנו ממשיכים בתקווה שתכף היא כן תרצה.
אם מישהו לא סיפר על עצמו כי דיברנו ממש הרבה, בשלב מסוים הוא מתחיל להשתעמם, אנחנו צריכים לעצור, להבין שעכשיו אנחנו שניים.
3.אנחנו שופטים על כל דבר מהרגע הראשון – בדייט הראשון אנשים באים שונה מאוד מהדייטים האחרים. תתנו הזדמנות אמיתית. איך עושים את זה?
חוק ה2 דייטים הוא חוק שמדבר על כך שאנשים צריכים להיפגש לפחות פעמיים בכדי לקבל החלטה בנוגע לפרטנר.
לפעמים אנחנו עושים פדיחות כי אנחנו נלחצים, וכך גם הצד השני. אנחנו לא סובלניים מספיק עבור הצד השני הרבה פעמים, ואם נפגש איתו פעמיים אנחנו כבר נראה דברים אחרים שהוא לא אפשר לנו לראות קודם.
4.תגרמו לצד השני להרגיש בנוח לידכם, תעשו הכל כדי שהוא ירגיש הכי בנוח שהוא רק יכול. פה אתם כבר לא צריכים לשאול..... הוא כבר יספר לכם הכל, והפעם? מרצונו. בכייף ואפילו יחשוף יותר.
5.זה לא העיקר לצאת לכמה שיותר דייטים. להפך, זה הכי מעייף בעולם ומוציא את כל האוויר.. כל הכייף הופך כבר לסיוט. ושלא נדבר על כמה זה עולה.
כמה אפשר לשמוע לא?!? זו הרגשה נוראית וזה גם מוריד את הביטחון. דיי. תעצרו. תבינו באמת איפה טעיתם בדרך ואז תמשיכו הלאה. והפעם הנכון.
לכו עם הלב. זה לא מעניין מה אחרים אומרים. תשימו הכל בצד. עכשיו אתם חשובים. עכשיו הבמה שלכם.

    logo
    צור קשר